01 octubre 2012

(Con)jugando

.



Me miras, te miro, sonrío, te acercas, me hablas, te hablo, te huelo, me mides, sonríes, te estudio, me calas, me rozas, me excito, te toco, me sientes, suspiro, me besas, te abrazo, me llenas, te apetezco, me atrapas, te muerdo, suspiras, te duelo, me notas, te quejas, me gustas, te pongo, me mientes, te creo, me inquieto, me escapo, te burlas, me llamas, me callo, me buscas, me escondo, te cansas, me asusto, te aburres, me encierro, te alejo, te enfadas, te veo, me observas, te espero, me esperas, te calmas, me calmo, me chistas, me rio, me citas, acudo, me abrazas, te beso, me quieres, te quiero.




4 comentarios:

  1. que juego mas divertio
    Besos

    ResponderEliminar
  2. Pues es un juego bonito.

    ResponderEliminar
  3. ......y vuelta a empezar ¿no? Pero es bonito, diría que precioso.

    Besotes!

    PD: porfa, cuando puedas pásate por mi Blog, te espera un regalito. No tardes!

    ResponderEliminar
  4. Me ha encantado este

    ResponderEliminar